Rabu, 26 Mac 2014

Kapal Selam Untuk Pelancungan

Bagi anda yang tidak boleh menyelam tetapi mahu melihat apa yang terletak di bawah laut! Pelancong boleh mengambil lawatan kapal selam dengan kapal selam Atlantis. Anda dan keluarga anda dapat melihat yang indah di Waikiki tanpa perlu menyelam.
Kapal selam Atlantis beroperasi sebanyak tiga buah kapal selam di Waikiki dengan menaiki pengangkutan ulang-alik di Jeti Hilton yang terletak di hadapan Hilton Hawaiian Village Ali'i Tower.
Pada kedalaman antara 80-110 kaki, menyelam membawa anda ke pembentukan karang, enam konkrit "piramid" struktur, empat tukun tiruan rekaan Jepun, dua pesawat yang tenggelam dan dua bangkai kapal, kapal Tentera Laut Amerika Syarikat kapal YO-257.
Lawatan mengambil kira-kira 1 1/2 jam, masa untuk menikmati Waikiki Beach berdekatan. Daftar masuk diperlukan 30 minit sebelum masa lawatan kapal selam yang dijadualkan.
Lawatan standard kos $ 99,00 untuk orang dewasa (berumur 13 tahun dan lebih tua) dan $ 45,00 untuk kanak-kanak (2-12 tahun). Lawatan premium kos $ 115,00 untuk orang dewasa (berumur 13 tahun dan lebih tua) dan $ 53,00 untuk kanak-kanak (2-12 tahun). 







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Disini pun ada cerita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...